Friday 7 December 2012

Jangan Tunggu Lama-Lama

Entri pendek je petang ni..Takla pendek mane pon ^_^

PROMOTION sehingga 31 Disember 2012!
Felinna Inchloss Lotion - 
RM75/botol FREE POS &
2 botol RM126 INCLUDE POS


Felinna Vitamin C with PMC -
RM85/kotak FREE POS &
2 kotak RM156 INCLUDE POS

SNE Capsule -
RM200 FREE POS

SNE Beutskin Essence -
RM220 FREE POS

pm utk order :D maceh :)






FELLINA PMCVC :KANDUNGAN/ BAHAN UTAMA :

1. Kolagen marin / Collagen asli
- Sumber berkualiti premium yang mudah diserap badan, bertindak sebagai agen antipenuaan yang turut memelihara kekuatan tulang/sendi, kuku dan rambut serta mengekalkan keanjalan dan tekstur kulit agar kekal lembab, halus dan sihat bercahaya.

2. Glutathione
- Mencerah, menyamaratakan tona kulit serta menyingkirkan toksin dan radikal bebas di dalam badan, seterusnya mengurangkan kedutan halus, noda2 hitam dan pigmentasi.

3. Vitamin C
- Membekalkan nutrisi untuk kesihatan tubuh secara keseluruhan, komponen penting untuk mengoptimakan peranan kolagen dan glutathione di dalam badan, memperbaiki, merawat dan membantu pertumbuhan sel2 baru lebih cepat selain menghapuskan masalah kulit kusam dan jerawat juga melambatkan proses penuaan pramatang.

4. Ekstrak sitrus
- Mengandungi antioksidan yang menjauhi kerosakan sel kulit akibat pencemaran persekitaran, radikal bebas dan sinaran UV, mengurangi risiko kanser kulit, memudarkan parut, bersifat antibiotik dan antibakteria yang menghalang iritasi/jangkitan kulit.

FELLINA INCHLOSS LOTION : ♥ Inchloss adalah slimming lotion, yang bergerak secara intensif, walau dengan satu sapuan sahaja, ianya tidak panas, tapi sgt sejuk bila pakai, tmbh2 skli klu tgh mnghadap kipas. hehe.

♥ Inchloss boleh disapu ke muka, untuk runcingkan wajah, boleh digunakan untuk orang yg ada migrain (Sapu di leher), pada kanak2 seawal 6 thn, jika dia batuk (berfungsi sebagai vicks), dan boleh digunakan oleh ibu mengandung yg selalu sengal2 belakang.

♥ 1 botol tahan dlm 2 ke 3 bulan, bergantung pada penggunaan, inchloss sgt selamat digunakan pada bila2 masa, dan dimana2 jua.

♥ Telah diluluskan oleh KKM, dan ada logo halal. Logo ni penting, sebab majoriti yg pakai ialah umat islam, jd kita perlu tahu dan amik tahu, samada produk ni ada halal atau tidak.

♥ Inchloss juga telah dibaca 30 juzuk sebelum delivery, untuk keberkatan kita bersama :)

♥ Tindak balas yg biasa dialami oleh pengguna inchloss, ialah sering ke tandas, dan dll. Ini ialah penting, utk hlgkn lemak. Namun proses membuang akn jd lbh mudah, dan bdn anda akn jd lebih ringan. * sUPERB kan? xperlu nk minum teh kurus ke apa utk membuang, hanya sapuuuu ja...

♥ Pakai inchloss juga kulit lebih lembut, dan wangi seperti pakai perfume.

SNE & BEUTSKIN ESSENCE : BEUTSKIN ESSENCE Rahsia untuk Kulit Lebih Cerah, Mulus, Gebu dan Awet Muda selalu.. Efektif, Selamat dan Tanpa Sebarang Keraguan.. Produk : Beutskin Essence Kod Produk : 10023 Berat : 500mg x 60 capsules No.Pendaftaran Kementerian Kesihata n : MAL08031430TR Harga : RM240.00 Kandungan : Minyak Biji Seabuckthorn, Radix Puerariae Lobata, Minyak Biji Anggur, Likopena, Minyak Kacang Pain, Beeswax Dos yang perlu diambil :Dewasa : 2 kapsul sehari, 2 kali sehari sebelum makan 5 FAKTOR UTAMA - KEKAL MENAWAN ARTI KATA SEBENAR. 1. Kecerahan Kulit - kulit kemerah-merahan 2. Memperbaiki Gen - menghalang sakit keturunan 3. Metabolik - Metabolisma stabil 4. Anti-Pengoksidaan - awet muda 5. Menganjalkan kulit luaran dan dalaman dan mencantikkan payudara Dos yang perlu diambil : Sekiranya mampu; 2 biji selepas bangun tidur pagi dan 2 biji sebelum tidur. Ambil semasa perut kosong, jarakkan sejam sebelum sarapan. Bagi yang tidak mampu; 2 biji pada waktu pagi/malam. HALAL Boleh: Diambil seawal umur 13 tahun Tiada pantang larang, tiada kesan yg merbahaya, tidak merosakkan buah pinggang, selamat diambil dan jika mengambil sebarang supplement hendaklah makan 1jam sebelum makan supplement/mknn (Diambil semasa perut kosong) KESAN-KESAN SELEPAS PENGGUNAAN BEAUTSKIN ESSENCE 3 hari : - Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya. 10 hari : - Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari. 30 hari : - Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif. 60 hari : - Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri. 90 hari: - Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda. Penggunaan jangka masa panjang : - Metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat, cerah, cantik dan sempurna. 

pm me at facebook to order Nurul Zafirah :) *kalau nak booking dulu pon boley, nt bg tarikh untuk bayar*
enjoy my entry.tq 

4 comments:

Unknown said...

wahhh , dah maju dah , berniaga dalam blog dah , hewhew :D

Nurul Zafirah said...

@shafiq :)

dEdEQ dE wIshEs said...

EWAH .. BCE TJUK ENTRY AKAK INGTKAN PE LA TD .. BISSNESSWOMEN NEH ..

Nurul Zafirah said...

@dEdEQ dE wIshEs heheheh