Thursday 6 December 2012

Orang Kata........

Morning sayang!! Harini nak hapdet tentang Orang Kata... let's start!!

✿Orang Kata...... Aku sombong, TAPI muka je sombong, dalam hati ade taman rama-rama.
✿Orang Kata......Aku anak manja, TAPI hakikatnya aku tak manja pon.
✿Orang Kata......Aku bajet bagus, TAPI aku tak rase diri aku bagus.
✿Orang Kata......Aku ni budak kecik, reti ke bisnes?? TAPI korang yang dah besar tu pon belum tentu reti.
✿Orang Kata...... Aku baru 15 tahun, jujur ke berbisnes??TAPI aku jujur sebab nak cari rezeki halal.
✿Orang Kata......Aku belajar pon, boley jadi nurse je. TAPI masa depan aku bukan korang yang tentukan.
✿Orang Kata.....Aku kena belajar dulu baru bercinta. TAPI belajar sambil bercinta tak salah kalau pandai bahagi kan masa dan tau batas2nya.
✿Orang Kata......Aku tak boleh yakin yang dia jodoh aku. TAPI aku berdoa agar dia menjadi jodohku.

CONCLUSION ➜ Aku adalah Aku.. bukan kamu atau kamu! So, aku tahu ape yang terbaik. Ape yang  . buruk.  Don't judge the book by its cover. Kenali aku dan kamu boleh judge aku setelah mengenali diri aku.

IKLAN ➜ Sesiapa yang berminat untuk membeli FELLINA INCHLOSS LOTION, FELLINA PURE MARINE COLLAGEN AND VIT C, SNE & BEUTSKIN ESSENCE boley pm di facebook ye.

HARGA ➜ FELLINA INCHLOSS LOTION : RM75
              ➜ FELLINA INCHLOSS PMCVC : RM85
              ➜ SNE : RM220
              ➜ BEUTSKIN ESSENCE : RM240

FACEBOOK ➜ Nurul Zafirah

tqvm sudi bace entri tak seberapa ni :)




2 comments:

Razil Tahir said...

biar jer apa orang nak kata. Yang baik dan membina tue kita ambil, yang mengutuk dan menjatuhkan tue kita buang jauh-jauh.. :)

Nurul Zafirah said...

@Razil Tahir yup2 :)