Wednesday, 4 January 2012

Hari Pertama Sekolah


Hai korang....hari pertama skolah harini penat sangat... padahal bukan buat ape sangat pun..act aku demam harini.. maybe sebab tu rase penat.. 2012 ni aku dah tingkatan 3.. tapi blom 15 tahun lagi k.. 19hb bulan depan baru 15 tahun.. masih kanak-kanak ribena lagi... haha... tadi aku dilantik jadi bendahari kelas (bukan bangge diri ok).. hmm... harini jugak dah dapat homework yang melambak... ayoyo... letih nye, dah la demam... kene settle homework plak... 

Kepala ni berdenyut-denyut je haa... cmne nak wat homework ni... tapi sebagai plajar yang bakal amek PMR ni... kene la buat jugak... huhu... tadi jugak plajar tingkatan 1 bagi thun ni msuk skolah.. so dapat junior baru... alahai, comey2 gak junior2 aku... tapi sayangnye sombong... jumpe senior pun jeling2.. sedar la dik oi.. awak tu baru je masuk... tolong hormat senior kalau nak senior hormat awak... bak kate cikgu disiplin aku.. "yang tua dihormati,yang muda disayangi" tapi aku tak tua lagi ok.. tu cikgu aku la cakap..tapi patut di ikot la pesanan dye...

ok la,tamat sudah mase untuk aku merepek meraban untuk harini..sekian terima kasih kerana sudi bace entri aku yang tah ape2 ni... kalau suke like la yee... :) bye,wasalam..

2 comments:

era kecik said...

eh, sama lah kita dua ni .

- dah ting. 3 .
-jadik bendahari dlm kelas .
- tak berumur 15 tahun lagik . nanti 22 nov ni cukuplah .

> stress kan rasanya jadik budk form . 3 ni kan ?

Nurul Zafirah said...

era :huhu... mmg sgt stress la...