Saturday 31 December 2011

PADAN MUKE !!


Ade yang pelik tak kat blog aku?? aku tengok blog aku ni dah macam blog minah senget... tengok sidebar image aku... senget!! Nak tau kenapa jadi camtu?? Tadi aku terlebih rajin, aku ingat nak letak r welcome image... pastu aku letak r code tu tanpa backup template aku...terus save bnde tu... pas save aku bkak blog aku, aku tengok welcome image tu tak sesuai... aku nak buang r... aku dah buang.... pastu aku save r... tak boley plak... aku tengok lek code tu..rupe nye ade yang aku tak padam...

Aku padam la... dah padam tetap same gak..pastu dye cakap code error la... aku dah gabra r time tu... try due tige kali edit code tu,tak boley gak... pastu aku decide edit balik blog ni... buat balik template tu... pastu baru ok..tapi wrapper ni sume kene adjust r kan... aku adjust2 jap besar jap kecik je aku tengok body blog ni...pastu aku biar je r sidebar aku senget dye nye image tu... huhu.. sadis tol aku nengok blog aku ni...tu la, PADAN MUKE... gatal2 lagi nak buat... kan dah jadi camni... hurmm.


Lagi satu aku tambah yang assalamualaikum tu dengan tukar icon sebelah post title aku tu.. icon hello kitty... scroll bar pon aku dah tukar...hehehe...tu je la aku nak cakap petang ni...malam nanti tak tau lagi... kalau rajin aku update,lau malas besok la aku buat entri baru ye... Wasalam...

No comments: