Friday 30 December 2011

Entri Tak Bertajuk =)

Assalamualaikum....entri kali ni tak bertajuk sebab aku nak cite macam2... korang dah ready nak masuk Januari 2012?? Aku yang berdebar-debar ni... 2012 ni aku akan amek PMR... walaupon lambat lagi... tapi bagi aku mase tu cepat sangat berlalu.. tak sangke dah nak masuk 2012... macam2 aku tempuh tahun ni...suka,duka,bahagia,sengsara sume lengkap... aku harap tahun baru ni aku dapat ubah diri daripada tak berapa baik ni kepada yang lebih baik... Aku bukan malaikat... so tak de ar baik sangat kan.. jahat sangat pon tak jugak... 


Harini hati aku 1001 perasaan.. excited nak sambut tahun baru,takut, sedih, berdebar-debar sume ade... huhu... tadi aku layan lagu2 tema Tentang Dhia (tak abis2 Tentang Dhia lagi).. lagu tu sedih... so buat aku rase cam insaf jap..hihi.. sebab aku mmg akan rase cam insaf bile dengar lagu2 sedih ni... teringat dose2 aku dah buat...yelah, bukan sume orang perfect kan,mesti ade gak buat silap...  cewahh.,.. tapi memang fakta tentang diri aku camtu la... azam 2012 ni biarlah rahsia... btw, aku dah tukar dah background blog aku... ok tak?? aku pon dah tak tau nak taip ape lagi ni... lastly...korang menjamu telinga dan mate la ye dengan ape yang aku  hidangkan kat entri aku harini... wasalam... 



p/s : kalau korang nak layan video ni,tutup lagu blog aku ni dulu ;)

No comments: