Thursday 22 December 2011

Err..yeke??

Assalamualaikum........ banyak persoalan yang berada di minda,banyak tanda tanya dan juga kata kerja.... (promote lagu najwa latif jap) ni ha persoalan yang berada di minda dan banyak tanda tanya...

1. Err..yeke seminggu lebih g nak skolah??

2. Err.. yeke tahun depan aku 15 tahun??

3. Err..yeke tahun depan aku nak pmr??

4. Err.. yeke aku dah sedia nak PMR??

5. Err..yeke kalau belajar tak boley bercinta??

Banyak soalan banyak juga jawapannya,kata hati dan rasa tak di biar saja...setiap yang berlaku ada kebaikannya..harus pejam mata dan cuba apa saja... (skang aku nak jawab soalan aku sendiri..ape r,sendiri tanye,sendiri jawab..tapi suke ati aku ah)

1. a'ah,jangan nak berangan dapat cuti berbulan bulan ok

2. iye..bukan setahun 5 bulan

3. yup,tahun depan..bukan tahun depan punye depan...

4. ahaks... no komen... (belom le tu)

5. yang ni jawapan panjang sket.. boley je bagi aku nak bercinta ni.. tapi jangan la campur an cinta ngan pelajaran, ley sasau nanti weyh lau dicampur... so,cinta tu kau tak yah la bawak g skolah ye NURUL ZAFIRAH,kau tinggal kan je kat umah,letak dalam almari... kat skolah,belajar pandai2.. dah nak PMR kan??so,mase blajar,blajar r..jangan nak campur aduk cam nasi campur..

ok,takat ni je soal siasat terhadap hati aku.. korang jawab ah lau rajin bagi pihak aku...k bye darling..

No comments: