Sunday, 25 December 2011

Sakit Hati ='(



Malam tadi nyakat "dye" pastu merajuk lak..aku an suke sakat orang.. pastu dye wat xlayan plak.. ok fine... hilang mood aku malam tadi... pagi tadi bangun, baru mood aku nak ok.. pastu kene ceramah bnde yang takde kaitan ngan aku.. aku jugak kene tempias.. adushh..hancur mood aku !! pastu bkak r FB.. bkak inbox tengok r "dye" cakap pe.. pade masa yang same dye on9, aku bukan tak nak tegur.. tapi mood aku tak de sangat2.. tak memasal je "dye" kene hamun kang... so aku buat tak tau je r.sorry ek "awak".. pastu aku kene dengar ceramah tu sampai r skang ni... tension ah !! tahun depan nak PMR.. kalau hari2 camni kene ceramah.. jahanam pelajaran aku... kalau nak bagi ceramah pun,bagi la aku ceramah Matematik ke (ade ke ceramah Matematik??), Sejarah ke, Geografi ke dan kalau terer lagi, bagi r ceramah Agama... baru la sedap aku dengar.. ni tak, bagi ceramah tentang tah ape menatang nye ntah.. tak de kaitan ngan hidup aku pun.. uii... nasib aku sabar,lau tak wat dose aku je harini... ish.. k ah, kang lame lagi aku merepek.. bye.. 

7 comments:

Nur Azwa Edora said...

hhuhu..sape jela kan yg suke kena ceramah free kan? ta memasal je -,- sabor jelaa dik xD

Nurul Zafirah said...

hurmm... tu r pasal kak.. ngah sabar r ni..lau ak,mmg dah wat dose kering da..

Nurul Zafirah said...

*ak -> tak

"thecoolnoob" said...

sbr dik. jgn tensyen2. wt sakit ati ja nnti :)

Nurul Zafirah said...

ngah sbr ni.. huhu...mmg tgah sakit hati ni.. tension sgt... :(

♥Lady Ainaa♥ said...

uishh, kite nyakat dy, kite lak yg sakit...sbr jelah, berdoa supaya semuanya kembali normal okay.... Allah sentiasa ada dengan org yg bersabar.. be strong!

Nurul Zafirah said...

hmm... kene sbr r,..huhu... insyaAllah.. tq kak :)