Wednesday 21 December 2011

Mimpi jadi nyata =D


Mimpi jadi nyata?? cehh,,bley caye ke??aku sendiri pun macam tak caye,.. tapi tu la hakikatnye... 2 minggu lepas, seorang 'jejaka' dalam mimpi aku..hari2 datang dalam mimpi aku,..selama seminggu aku mimpi orang yang same, mimpi tu pon kejap je.. maybe lam 3 minit aku tengok muke dye...pastu dye hilang.. so sweet muke dye dalam mimpi tu... dan beberapa hari lepas, ade sorang mamat ni add aku kat fb,aku ni sape2 add..aku approve je r kan.. pastu chat r ngan dye...borak2 pasal study,dye mintak nombor fon aku,aku pon xkenal,so xde r bagi... pas chat tu aku tetibe rase nak bukak profile fb dye..bukak r... sume nye biase2 je..pastu bukak lak gambar, tekejut aku wehh... muke yang same datang dalam mimpi, dan muke yang same aku tengok dalam gambar tu...tapi time tu aku was-was lagi... ter-tanye2 gak "eh,betol ke ni"...pastikan balik..memang betol !! hurmm...mimpi aku jadi nyate tu...kan best aku mimpi dapat 8A PMR jadi nyate... hurmm..pe2 pon,aku nak cakap something kat orang yang datang dalam mimpi aku tu kalau bace blog ni :

"Wahai MR.MJ (bukan penyanyi tu), first time saye mimpi macam ni taw...tapi pelik gak ah,camne ek awak ley datang lam mimpi saye??macam tak caye je an?? saye tak tipu,wat malu saye je lau saye tipu... . huhu.. harini baru saye bagitaw awak kan?? hurmm..sorry la ek saye tak bagitau dari haritu,.nak bagitau...cume tak sedia... tapi harini, saye NURUL ZAFIRAH nak bagitau awak tentang semue ni.. "

ok...tu je la aku nak cerite harini,ape yang jadi kat aku.. orang kate, --> MIMPI TU MAINAN TIDUR tapi,mimpi aku bukan mainan tidur,tapi mainan hati (err,maksudnye??aku pon tak tau..main cakap je) :P bye..wasalam =D

No comments: