Thursday, 15 September 2011

Gilerr Gajet !!

Harini..aku malas nak blogwalking...takde mood sebab demam!! So,harini aku nak cite r pasal gajet...aku memang giler kumpul gajet...yang latest aku beli...handphone...nokia c3 je...memule aku beli tu...tak de kawan2 yang pakai...pas due tige minggu...aku tengok ade dah classmates yang pakai..aduh!! bile dah ramai pakai...aku plak yang segan nak pakai...perangai aku teruk siket....tak suke same ngan orang...haha..skang ni..aku nak tunjuk kat korang gajet yang aku dah ade dan yang aku nak :)


Yang ade skang :


Yang aku nak skang :               





aritu ingat nak beli blackberry,tapi aku penah godek handphone bb ni...function tak best la....
ok la..ni je n3 aku arini...wasalam :)

p/s : aku bantai je eja gajet tu...lau x betol,sorry r...:D

No comments: