Friday, 16 September 2011

Rahsia Ciuman

Harini...aku bace satu n3...RAHSIA CIUMAN..ni bukan untuk suka2 ye..untuk suami isteri je...aku pon blom kawen...tapi..saje nak share..manew la tau korang boley share rahsie2 ni kat abang korang yang dah kawen ke,ayah korang ke :P hehe,,ok la..jom bace..


  • Suka cium dahi isteri – suami yang romantis.
  • Suka cium pipi isteri – suami yang penyayang.
  • Suka cium mulut isteri – suami yang gelojoh.
  • Suka cium tengkuk isteri – suami yang mata keranjang.
  • Suka cium telinga isteri – suami yang sensitif.
  • Suka cium leher isteri – suami yang penyabar.
  • Suka cium buah dada isteri – suami yang suka bermanja.
  • Suka cium tangan isteri – suami yang hipokrit.
  • Suka cium ketiak isteri – suami yang menerima isterinya seadanya.
  • Suka cium kemaluan isteri – suami yang pemalu.
  • Suka cium punggung isteri – suami yang suka bergurau.
  • Suka cium kaki isteri – suami yang terlalu menghormat isteri.
  • Tidak suka cium mana-mana bahagian badan isteri – suami yang memtingkan diri.
  • Suka cium dahi isteri_suami yang romantik
  • Suka cium seluruh bahagian badan isteri – suami yang baru balik dari outstation. Kuang kuang kuang! :P

6 comments:

ayuna ayuni.. said...

NAK SEMUA YANG DI ATAS. boleh???

Nurul Zafirah said...

boleh :)

GUNNERS said...

hahhaa...lawak kotttt

Nurul Zafirah said...

nape lawak lak?

shazwanazizan / wanblur said...

waaa... nanti kawen nk test semua ar. haha

p/s : Hye , jemput sertai bloglist wanblur : http://akuwanblur90.blogspot.com/2011/09/jom-sertai-bloglist-wanblur.html hehe tq :P

Nurul Zafirah said...

hahaha