Saturday 29 December 2012

Mengenang Memori 2012 ツ

                Hai blogger! Pejam celik pejam celik dah 30/12/12 kan?? Alhamdulillah kita masih bernafas ツ


Dalam 2012, macam-macam yang aku tempuhi, lalui dengan macam-macam dugaan. Pahit manis bersatu.
Lagi-lagi masa nak exam (PMR) serius banyak sangat masalah yang timbul. Lepas tu, bila keluar result PMR. Memang down gile2 mula2 tu sebab i just got 1a!!

Tapi lama2 aku terima. Itu rezeki aku. InsyaAllah ada rezeki yang lebih baik pada masa akan datang. Azam tahun baru pon dah ada. *tengok entri yang sebelum ni* So, perancangan mencapai azam itu akan bermula 2 hb Januari 2013. Tarikh tu tarikh buka sekolah. Disitu laa aku mengorak langkah agar azam aku tercapai ^____^

Dalam pada masa yang sama, aku kena tanggung agak banyak tanggungjawab iaitu :

➠ Hamba Allah S.W.T
➠ Anak kepada ibu bapaku
➠ Kekasih kepada en ❤
➠ Murid di sekolah
➠ Businessgirl

see! Banyak kan? Ehh, mesti korang tertanya, penting ke tanggungjawab kat en ❤ tu? Baru nak masuk form 4 dah ade boyfie? Cinta monyet je kot? Dear, aku bercinta bukan jenis pas SPM cari pakwe baru, masuk U cari pakwe baru. No! No! No! Haram kalau kita bercinta tapi takde niat nak kahwin kan? So, aku pon taknak buat keje haram tu. Setiap apa yang aku buat, aku serius. ツ

Okei! Ini entri terakhir aku untuk 2012. Entri seterusnya coming soon InsyaAllah ツ Semoga tahun baru yang akan tiba lusa, menjadikan hari2 terindah bagi kita semua. Aamiin.

☒ : Nak order sebarang produk kecantikan & kesihatan boley inbox fb ye. Tekan je button fb tepi tu. ☻





No comments: