Tuesday, 4 December 2012

Jom Order Fellina Inchloss Lotion



Selamat pagi blogger!! Mulakan hari ini dengan Bismillahirahmanirrahim dan senyuman yang cukup manis.
Hokeeyyy!! Harini nak menaip entri tentang Fellina Inchloss Lotion. Ape bende tu?? Tengok gmbar atas tu, tu la Fellina Inchloss Lotion. Produk hangat sekarang ni taw! Untuk ape?? Jom tengok kelebihan inchloss ni :

-diformulasi dari bahan semulajadi yg selamat utk semua, termasuk wanita hamil (syarat nya jangan sapu pada perut dan belakang pinggang),  untuk ibu menyusu atau mereka yang gastrik.

-dibacakan 30 juzuk al-quran di maahad tahfiz Bukit Mertajam, P.Pinang... Semoga lebih dirahmati dan memberi kesan sebagaimana diingini pengguna..(Jd jangan langkah ya, simpan di tempat yang sepatutnya.)

-yang sedang makan pil kurus atau dalam rawatan kurus pun boleh guna untuk menambahkan kecepatan proses pembakaran lemak.

-selain menghilangkan lemak2 berlebihan dan selulit, ia juga memperbaiki/merawat tekstur kulit badan agar lebih sihat, anjal, berseri serta memberikan wangian semulajadi.

-boleh disapu pada pipi dan dagu (sapuan nipis) untuk menjadikan dagu lebih runcing dan menghilangkan dagu tembam atau berlipat, kulit leher melendut)

Cara guna : 

-picit secukupnya dan sapu pada bahagian badan yang memerlukan sambil membuat urutan ringan dengan gerakan membulat (pusingan arah ikut lawan jam) beberapa kali atau sehingga ia meresap sepenuhnya ke dalam kulit.
-sapu 2x sehari, sebaiknya selepas mandi dan juga malam sebelum tidur.
-boleh digunakan oleh lelaki dan wanita (ibu dalam pantang juga boleh mengamalkan


Ok, sekarang kite tengok testimoni Fellina Inchloss Lotion ni pulak :)





Nak runcingkan muke pon boley taw!! Hebatkan?? Ape lagi, jom order ramai2! 
Harga : RM75 tak termasuk postage
Postage : RM6 (Semenanjung) RM9 (S&S)
Berminat?? Tekan je button fb aku tepi tu dan pm utk order. 

No comments: