Monday 12 December 2011

Header & Ape ape je lah =='

Hye blogger!! Harini aku letak header baru?? Ok tak header tu?? Komen sket..  Banyak sket cite aku nak kongsi ngan korang ni... Hmm... skang ni aku tension gegile... sebab ape?? eemm..seriously bkn nak minta simpati,,cume nak kongsi ape aku rase.. Sumpah selama cuti ni hampir hari2 aku nangis.. Sebab ape? Sbab aku rindu ayah aku sangat sangat sangat.. Then,tahun 2011 ni aku dah banyak kali sakit.. tak tau sbb pe >.< tiap2 bulan paling kurang pon,aku mesti demam due kali..Pastu g jumpe doktor, then doktor cakap memang aku tak bley tension langsung...tak lame tu aku sihat pastu slalu pulak sakit kpale, g jumpe doktor lagi doktor cakap pulak ade something kat kpale aku. Doktor bagi ubat,bile makan ubat aku ok,xmakan aku sakit...grr...cam sengal je bile aku sakit coz mesti ade je yg cakap --> " eleh,saje nak amek perhatian le tu" agak2 r..memang ar aku anak tunggal,tapi aku tak manje wehh... Pasal love pulak, dulu slalu gado,tapi akhir2 ni Alhamdulillah hubby makin ok. Tak marah2 macam dulu lagi,pham aku, dan satu bnde yg buat aku sangat hepi,dye dah pandai pujuk da bile aku merajuk =D love u syg. Semalam pulak,ade sorang mamat ni buat aku marah gegile ahh... dye fake fb dye... tengok sini --> Klik sini ye sayang :) dye add aku,then aku approve,bukak r wall nak tengok detail dye,aku tengok,aku sorang je friend dye.. memang sah dye fake r kan..korang nak tengok aku mengamuk kat fb smalam?? tengok gambar ni..haha.. keluar loghat negeri sembilan aku.. memang "hobin jang hobin" enjoy la bace n3 ngan status aku kat bwah ni kalau korang nampak k :) bubyye.,jangan lupe like dan follow =D

hasil dari print screen aku..bhahaha.. 




#sorry,emo lebey entri ni...bye sygs.

No comments: