Saturday 24 November 2012

This Is My Habit!

Hey you! Watch out!
Ececeh.. intro cam supergirl gedik pulak kan? *hehehe* saje je menggedik seketika. Okei, sejak dua menjak tiga empat menjak ni, habit aku kumpul perfume. Ade dua entri sebelum ni aku buat pasal perfume. 2 minggu lepas, aku g Suria Klcc, dalam tu ade Bodyshop kan?? lepas mencekik aiskrim kat Tutti Frutti, aku ajak kawan-kawan aku g Bodyshop, tengok perfume Bodyshop yang Vanilla tu, try sket.. memang wangi!
Lepas tu,
Tengok hargenye pulak, kawan aku dah wat tak taw je, haha.. actually dyeorang tak sanggup tengok hargenye. Memang gugur jantung gak r. Tapi wangi sangat! Aku suke. So, balik tu, ngade2 la ngan En.Cinta aku, coz nak perfume tu. Dye tanye harge brape, aku cakap la.. then aku cakap taknak la yang tu, nak yang pati tu. So, cari2 orang yang ade jual pati perfume vanilla tu.
Yes! Aku jumpe!
Then mintak kat En. Cinta. Dye pon kasi. Beli 20 botol weh! Tapi tak de la 20 botol tu semua Vanilla. Aku order 16 Vanilla, 4 botol Strawberry! Auummm! Delicious babeh! Sekarang ni nak perfume Attimo. Takde jual dah kat Bodyshop, tapi ade kat Sephora. Dye jual yang original. Harga sebotol 100ml kalau tak silap aku rm240. Nak yang tu, tapi lau mintak kat En. Cinta kompem dye cakap "boleh, nanti buat hantaran kawen kite eh" (>_<)
Okeh!
Sekarang ni aku nak cari vials perfume Attimo tu. Ade tak? Ade tak? (=.=) Hope sangat2 ade. Okei la sayang2 sekalian, ni je entri aku harini. Muah2! Hope korang suke. Kalau suke komen dan like ye.. love u!


No comments: