Friday 3 August 2012

Bersabar lah wahai hati =='



Harini entri aku berkaitan dengan diri sendiri,.. bukan orang lain.. hari ni memang tension sangat2 sebab aku tak boley transfer duit.. why????? sebab aku betol2 tak tahu yang kene cash kan duit baru bley bank in.. selalunye aku juz bank in pakai kad.. xyah la bawak duit bagai.. tapi harini betol2 tekejot sebab pas aku bank in, orang tu mintak duit cash... nasib lerr ade wet member.. kene pinjam dye pulak.. seriously segan =='


actually aku g bank in kat atm yang ade cawangan kecik2 tu.. atm BSN an... yang baru tu.. kat mane2 ade cawangan kan.. so 1st time try.. tak taw jadi camni lak.. adoii.. hilang mood terus =.= macam2 mane la nak wat nih... 6 hari lagi.. aiyoyo...

dugaan di bulan Ramadhan betul2 hebat kali ni.. ape pon kene la sabar kan... hmm.. btw, aku nak tanye, camne nak semak no akaun maybank secara online je eh? ok la.. hope korang ley jawab.. wasalam



No comments: