Saturday, 12 May 2012

Faktor2 yg Menyebabkan Aku Tak Nak Buat GA!!



Kenapa aku taknak buat GA:120::120: Sebab2 nye adalah seperti yang berikut :face72:

:34: Aku tak tau nak buat GA tu camne:120: :d:

:61: Ape hadiah yang patut aku bagi:120:

:35: Dapat ape lau buat GA ni:120:

:70: Ade ke orang yang nak sponsor ape2:120:

:41: Ape yang best nye buat GA ni :120:

ok, tu je lah faktor nye takat ni.. btw, aku ade jual theme hp. harge nye x de r mahal de.. 1 theme aq juz amek around sehinggit je r.. camne nak byr?? by topup..lau amek lebey rm10 jnak bank in pon boley. sape yang pakai ncet c3 tu, nak themes comel2?? meh beli :face64:. kalau nak, pm aku kat fb https://www.facebook.com/zafirah.zainol
















1 comment:

izamin said...

untuk samsung galaxy mini ade ira?