Thursday, 15 December 2011

Semak keputusan PMR 2011 guna SMS je :)

Semak Keputusan PMR 2011 Secara SMS  - Keputusan PMR 2011 22.disember.2011 – tarikh semakan keputusan pmr 2011 – cara semak keputusan pmr 2011 melalui sms – 22 disember tarikh semakan pmr 2011 – result pmr 2011

Semak Keputusan PMR 2011 Secara SMS

Semak Keputusan PMR 2011 Secara SMS
Semak Keputusan PMR 2011 Secara SMS
Semak Keputusan PMR 2011 Secara SMS  | Pelajar Tingkatan 3 yang menduduki peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR) 2011 pastinya sedang berdebar kerana bermulanya minggu depan bila-bila masa sahaja tarikh rasmi pengumuman keputusan akan dibuat. Sehingga ke hari ini, masih tiada sebarang pengumuman yang dibuat oleh pihak Lembaga Peperiksaan (LPM).
Mengikut khabar angin,tarikh semakan keputusan pmr 2011 ialah pada 22 disember 2011,tapi sehingga pada masa ni masih belum mendapat sebarang keputusan rasmi lagi..Untuk anda yang nak membuatsemakan keputusan pmr 2011 melalui sms

Type PMR <space> NOMBOR ANGKA GILIRAN and send to 15888

Semoga akak-akak dan abang-abang semua mendapat keputusan pmr 2011 ini dengan baik amin..

4 comments:

Qil_H0shi said...

alahai bez nyer.,dulu xde p0n mcm 2.,mkin maju.,

Nurul Zafirah said...

huhu..tu la pasal.zaman skang ni untung btol... :)

sue perbs.. said...

bgus lah.. tpi dlu2 kene g skolah pastu msti ade yg nangis gembira nanis sedih.. bru feel

Nurul Zafirah said...

skang ni pon x semestinye dah ade kemudahan macam ni,xyah g skolah ambil keputusan...hehehe...