Thursday 29 December 2011

2012 =)

Harini 30/12/11..  Hari Ahad ni dah tahun baru =D hee.. harap2 tahun baru ni lebih baik dari tahun ini =) apa yang jadi pada tahun ni let gone by gone... hihi... harini jugak aku mengedit blog...bukan edit pe2 pon... cume tambah social icon je... act, aku ade skype.. tapi aku dah malas nak bkak2 skype... cume bukak pon skype ngan kawan aku je... hee =D nak letak tagged tu... aku tak jumpe icon lak... hmm... pastu tadi aku belek2 r blog ni.. aku tengok header,.baru perasan ejaan nye ade yang salah..tapi tak pe laa... hehehe... ape lagi nak cite ek?? smlm korang tengok cite Tentang Dhia tak?? mesti ade yang tak puas ati sebab cite tu tak tunjukkan pembalasan kat Mummy ngan Zetty tu mase ending tu...

Pade pendapat aku, logik r tu cite tu tamat pas Dhia tu meninggal... sebab cite tu kan Tentang Dhia.. bukan Tentang Mummy kan??  so tak yah la cite pasal Mummy kan?kan?kan??heheh..tu pendapat aku...  tak tau la pendapat korang...hmm... pasni ape plak ek cite kat TV3 lepas Tentang Dhia ni??hmm satu lagi aku suke tengok cite ari Selasa..cite Coklat Vanilla (terbalik ke??pe2 je r) tak silap aku... kul 9 malam...best cite tu... sebnarnye aku suke heroin dalam cite tu je..hikhok... Izara Aishah tu... tapi minggu depan dah nak skolah la pulak besok tu... tak tau r sempat ke tak nak tengok..hmm..ok r... aku rase dah cukup dah aku merepek meraban untuk harini... bubbye....

--> Tentang Dhia Episod Akhir :)

2 comments:

Unknown said...

kenapa semua cite pasal tentang Dhia....hahah

Nurul Zafirah said...

fendy : xcited sgt tgk cite tu kot..haha