Saturday, 26 November 2011

Bizznezz a.k.a bisnes

Fuh!! Cuti2 nak cari duit...mane nak cari duit?? aku buat bizznezz (bisnes)..jalan je..masyuk mmg masyuk..tapi tolak modal lagi...banyak mane sangat la an..cukup2 makan ngan blanje hari2 je..skolah nak dkat da..sebulan lagi... money! money! money! :P bhahahahaha...mate duitan??bukan arr... aku nak cari wet poket je..alang2 tu nak nyimpan gak r.tuk mase depan :) hee :) ade sesape yg nak aku jadi dropship??lau ade,hello2 aku kat fb k sayang!! hehe.. aku suke cari duit ni..mmg feveret..ngee =D

# gedik lak n3 aku hari ni..bluueekkk :P

kbaii

2 comments:

rebellist duck said...

droship ni memang banyak, kalo rajin masuk di forum carigold atau wang cyber. buat PPL pun ok gak

Nurul Zafirah said...

sy mmg buat bisnes ID (infinity downline).. :) nk cari gak bisnes lain.. :)